Kontakt: Zadzwoń do nas Napisz do nas Śledź nas: Facebook Instagram YouTube
języki świata
  • język Polski
  • język Angielski
  • język Niemiecki
  • język Ukraiński

LARP, czyli Live Action Role-Playing, to forma gry fabularnej, w której uczestnicy wcielają się w postacie i odgrywają różne scenariusze w rzeczywistości, zamiast opierać się jedynie na narracji czy pisanej akcji. To niezwykłe połączenie teatru, gry fabularnej i improwizacji, które pozwala graczom na pełne zanurzenie się w wykreowanym świecie. Wioska Fantasy zorganizowała wiele gier skupiających się na jak najpełniejszym zanurzeniu się w wykreowany świat.

Nadchodzące:

2024

Host - Winter Edition

Zimowa odsłona sagi wikingów w alternatywnym świecie, nastawiona na przeżycie ciężkich warunków pogodowych oraz przytłaczającego klimatu, prowadzona w języku angielskim, do 40 graczy.

Host - A Viking Saga - Epizod 3

Trzeci epizod sagi wikingów w alternatywnym świecie, pięć klanów spotyka się w uświęconym miejscu by debatować, rozwiązywać spory, przeprowadzać rytuału, a na tym epizodzie również opłakiwać zmarłego króla; prowadzona w języku angielskim, do 100 graczy.

Allenstern: Ogrody Śmierci

Larp fabularno-bitewny inspirowany uniwersum Warhammer Fantasy. Trzy armie zmierzą się w boju o zapomnianą stanicę Jaegerfort.

Fantazjada 2024

Fabularna gra terenowo-miejska zapoczątkowana w 1994 roku, posiadająca własny autorski świat, przyjazna również dla początkujących, prowadzona w języku polskim.

Triglav - A Slavic Tale - Epizod 1

Początek opowieści w alternatywnym wczesnym Średniowieczu, trzy plemiona Słowian spotykają się w jednym miejscu, żeby debatować, świętować, rozsądzać spory; prowadzona w języku angielskim, do 100 graczy.




Nadchodzące:

2025

Blood and Sand

Gra opowiadająca o szkole gladiatorów na obrzeżach Imperium Rzymskiego, nastawiona na naukę bezpiecznej walki pokazowej, prowadzona w języku angielskim. Więcej informacji https://www.larp-g.com/bloodandsand




Były:

HOST Epizod 1

Pierwszy odcinek sagi wikingów w alternatywnym świecie; 4 klany spotkały się, jak co 9 lat, by omówić najważniejsze sprawy sojuszu i obrać kierunki na następne dziewięciolecie.

HOST Epizod 2

9 miesięcy później klany spotkały sie ponownie przed wyruszeniem na wiking, ale nie wszystko poszło zgodnie z planem…